8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

سری آژيرهای مخصوص فضاهای باز ستل

ایمن سازان پیشرو > دسته بندی نشده  > سری آژيرهای مخصوص فضاهای باز ستل

سری آژيرهای مخصوص فضاهای باز ستل

سری آژيرهای مخصوص فضاهای باز ستل

با سیگنال‌دهی نوری و صوتی

 

SP-6500 R

آژير مطابق با استاندارد EN50131 Grade 2 و مجهز به سیگنال‌دهی نوری

 

آژير مطابق با استاندارد EN50131 Grade 2 و مجهز به سیگنال‌دهی نوری

SP-6500 یک آژیر مخصوص فضای باز با سیگنال‌دهی نوری است که به لطف تکنولوژی حفاظتی آن در برابر خطرات محیطی، کاملا مطابق با استانداردهای EN50131 است. ویژگی‌های مضاعف به کار گرفته شده در طراحی این سیستم، همچون درب لولادار آن باعث تسهیل نصب آن می‌شود.

 

 

SP-4006 R

آژير SP-4006 R ستل مجهز به سیگنال‌دهی نوری و صوتی

 

آژير مخصوص فضای باز با سیگنال‌دهی نوری و صوتی (دارای باتری پشتیبان)
SP-4006 R یک آژیر سیگنال‌دهی نوری-صوتی است که برای فضاهای باز طراحی شده است و مجهز به ال.ای.دی‌های پرنور و مبدل فیزوالکتریک است. وجود دو ست نوری در کناره‌های محفظه‌ی این سیستم باعث افزایش وضوح نور آلارم می‌شود، حتی از فواصل دور و زمانی که نور روز وجود دارد. این دستگاه سه آهنگ مدوله شده ۱۲۰ دسی‌بلی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ شما این امکان را دارید که طول آلارم صوتی خود را تا ۱، ۵، ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید. این مدل آژیر برای کار با یک باتری ژلی سرب اسید ۱۲ آمپر ساعتی و ۶ ولتی طراحی شده است ک درون محفظه‌ی سیستم نصب می‌شود و به عنوان منبع برق پشتیبان کاربری دارد. محفظه‌ی این آژیر از جنس پلی‌کربنات است که باعث بالا رفتن قدرت مکانیکی و زیبایی ظاهر دستگاه می‌شود، چیزی که در طول زمان هیچ تغییری نمی‌کند.

 

 

SP-4004 R

آژير SP-4004 R ستل مجهز به سیگنال‌دهی نوری

 

 

آژير مطابق با استاندارد EN50131 Grade 2 و مجهز به سیگنال‌دهی نوری

آژير SP-4004 با داشتن تکنولوژی حفاظتی خود در برابر شرایط محیطی نامساعد خود را از سایر سیستم‌ها متمایز می‌سازد. این قابلیت به این سیستم کمک می‌کند تا با الزامات دشوار استاندارد EN50131 Grade 2 سازگاری پیدا کند. باتری پشتیبان اختیاری به شما این امکان را می‌هد که از SP-4004 روی حالت مستقل و برای نصب در مکان‌هایی استفاه کنید که در معرض خطر دستکاری قرار دارند.

 

 

SP-4003 R

آژير SP-4004 R ستل مجهز به سیگنال‌دهی نوری

 

 

آژير مخصوص فضای باز با سیگنال‌دهی نوری و صوتی

SP-4003 یک آژیر سیگنال‌دهی نوری-صوتی است که برای فضاهای باز طراحی شده است و مجهز به ال.ای.دی‌های پرنور و مبدل فیزوالکتریک است. وجود دو ست نوری در کناره‌های محفظه‌ی این سیستم باعث افزایش وضوح نور آلارم می‌شود، حتی از فواصل دور و زمانی که نور روز وجود دارد. این دستگاه سه آهنگ مدوله شده ۱۲۰ دسی‌بلی را در اختیار شما قرار می‌دهد محفظه‌ی این آژیر از جنس پلی‌کربنات است که باعث بالا رفتن قدرت مکانیکی و زیبایی ظاهر دستگاه می‌شود، چیزی که در طول زمان هیچ تغییری نمی‌کند. طراحی ساده و جذاب محفظه‌ی این دستگاه آن را حتی برای یک نمای بیرونی مدرن نیز ایده‌آل می‌سازد. این دستگاه دارای قابلیت حفاظت در برابر هرگونه دستکاری (بازگشایی دستگاه یا جداسازی آن از دیوار) است، و پوشش داخلی با صفحه گالوانیزه‌ی این دستگاه از برد الکترونیکی و مبدل آن در برابر هرگونه آسیب مکانیکی جلوگیری به عمل می‌آورد. مدار الکترونیکی این دستگاه کاملا ضدآب است و در برابر هرگونه شرایط محیطی نامساعد مقاومت از خود نشان می‌دهد.

 

 

SP-4002 R

آژير SP-4004 R ستل مجهز به سیگنال‌دهی نوری

 

 

آژير مخصوص فضای باز با سیگنال‌دهی نوری و صوتی (دارای باتری پشتیبان)

SP-4002 یک آژیر سیگنال‌دهی نوری-صوتی است که برای فضاهای باز طراحی شده است و مجهز به ال.ای.دی‌های پرنور و مبدل فیزوالکتریک است. این دستگاه سه آهنگ مدوله شده ۱۲۰ دسی‌بلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل آژیر برای کار با یک باتری ژلی سرب اسید ۱.۳ آمپر ساعتی و ۶ ولتی طراحی شده است ک درون محفظه‌ی سیستم نصب می‌شود و به عنوان منبع برق پشتیبان کاربری دارد. محفظه‌ی این آژیر از جنس پلی‌کربنات است که باعث بالا رفتن قدرت مکانیکی و زیبایی ظاهر دستگاه می‌شود، چیزی که در طول زمان هیچ تغییری نمی‌کند. طراحی ساده و جذاب محفظه‌ی این دستگاه آن را حتی برای یک نمای بیرونی مدرن نیز ایده‌آل می‌سازد. این دستگاه دارای قابلیت حفاظت در برابر هرگونه دستکاری (بازگشایی دستگاه یا جداسازی آن از دیوار) است، و پوشش داخلی با صفحه گالوانیزه‌ی این دستگاه از برد الکترونیکی و مبدل آن در برابر هرگونه آسیب مکانیکی جلوگیری به عمل می‌آورد. مدار الکترونیکی این دستگاه کاملا ضدآب است و در برابر هرگونه شرایط محیطی نامساعد مقاومت از خود نشان می‌دهد.

 

 

SP-4001 R

آژير SP-4004 R ستل مجهز به سیگنال‌دهی نوری

 

 

آژير مخصوص فضای باز با سیگنال‌دهی نوری و صوتی

SP-4001 یک آژیر سیگنال‌دهی نوری-صوتی است که برای فضاهای باز طراحی شده است و مجهز به ال.ای.دی‌های پرنور و مبدل فیزوالکتریک است. این دستگاه سه آهنگ مدوله شده ۱۲۰ دسی‌بلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. محفظه‌ی این آژیر از جنس پلی‌کربنات است که باعث بالا رفتن قدرت مکانیکی و زیبایی ظاهر دستگاه می‌شود، چیزی که در طول زمان هیچ تغییری نمی‌کند. طراحی ساده و جذاب محفظه‌ی این دستگاه آن را حتی برای یک نمای بیرونی مدرن نیز ایده‌آل می‌سازد. این دستگاه دارای قابلیت حفاظت در برابر هرگونه دستکاری (بازگشایی دستگاه یا جداسازی آن از دیوار) است، و پوشش داخلی با صفحه گالوانیزه‌ی این دستگاه از برد الکترونیکی و مبدل آن در برابر هرگونه آسیب مکانیکی جلوگیری به عمل می‌آورد. مدار الکترونیکی این دستگاه کاملا ضدآب است و در برابر هرگونه شرایط محیطی نامساعد مقاومت از خود نشان می‌دهد.

 

No Comments

Leave a Comment

EnglishIran