8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

راهکار ویدئوتک برای نظارت در صنعت نفت و گاز

ایمن سازان پیشرو > تکنولوژی جدید  > راهکار ویدئوتک برای نظارت در صنعت نفت و گاز

راهکار ویدئوتک برای نظارت در صنعت نفت و گاز

راهکار ویدئوتک برای نظارت در صنعت نفت و گاز


نظارت در صنعت نفت و گاز

دامنه‌ی گسترده محصولات تخصصی و ضدانفجار ویدئوتِک بالاترین سطح حفاظت و آگاهی موقعیتی فوری را برای مناطقی ارائه می‌کند که به شدت در معرض خطر انفجار قرار دارند.

اپراتور می‌تواند به صورت پیوسته به نظارت بر مناطق حیاتی و مهم بپردازد و اطلاعات دقیقی به دست آورد، شرایط غیرعادی و خطرناک را شناسایی کند و تصمیمات فوری اتخاذ نماید و بدین شکل احتمال وقوع سوانح را پایین بیاورد.

 

دوربین فول اچ.دی ضدانفجار ماکسیموس MMX با طراحی کوچک

صنعت نفت و گاز

MAXIMUS MMX

صنعت نفت و گاز

گواهینامه ها

صنعت نفت و گاز

بازارهای هدف

صنعت نفت و گاز

توضیحات

دوربین فول اچ.دی ضدانفجار ماکسیموس MMX مناسب نظارت ویدئویی و کنترل کارآمد امور در محیط‌های خطرناکی است که به خاطر حضور گازهای قابل‌اشتعال یا گردوغبار بسیار مستعد انفجار هستند؛ محیط‌هایی چون مراکز گازی و نفتی، و بخش‌های دریانوردی و صنعتی و غذایی.

این دوربین فول اچ.دی 1080 پیکسلی دارای لنز با قدرت بزرگنمایی 3برابری و 10برابری است و جریان‌های ویدئویی مختلف (H.264/AVC, MJPEG, JPEG, MPEG4) و کیفیت تصاویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌نماید؛ این دوربین حتی در دشوارترین شرایط محیطی هم قادر به ثبت تمامی جزئیات یک صحنه است.

یکی از مزیت‌های مسلم این دوربین، نصب آسان و ایمن آن است. این دوربین را می‌توان با کابل‌های چندقطبی نصب نمود. برق موردنیاز ماکسیموس MMS را می‌توان از طریق PoE+ تامین کرد و بدین ترتیب این امر باعث ساده‌سازی امر نصب می‌شود. این دوربین به همراه پایه‌های دیواری و سقفی و ریلی و یک سایه‌بان ارائه می‌گردد.

دوربین‌های سری ماکسیموس MMS تمامی نیازهای مربوط به نصب را برآورده می‌سازند، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و از صرفه به قیمت بالایی برخوردار هستند.

محصول ماکسیموس MMS مطابق با استاندارد سطح یک LIoyd است و در نتیجه از آن می‌توان برای کاربری‌های دریانوری و ساحلی در محیط‌های از نوع ENV1، ENV2، ENV3 و ENV5 استفاده کرد.

No Comments

Leave a Comment

EnglishIran