8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

سیستم خانه هوشمند پاناسونیک خانه شما را امن نگاه دارد

ایمن سازان پیشرو > اخرین مقالات  > سیستم خانه هوشمند پاناسونیک خانه شما را امن نگاه دارد

سیستم خانه هوشمند پاناسونیک خانه شما را امن نگاه دارد

پاناسونیک محصول دیگری برای مانیتورینگ، امنیت و کنترل هوشمند عرضه کرد. این سیستم اجزای گسترده ای دارد که همه به هاب DECT ULE متصل می شود.
پاناسونیک ادعا می کند که این سیستم از Wi-Fi امن تر است چون هنگام اسکن برای تجهیزات Wi-Fi هیچ وسیله ای آن را پیدا نمی کند. این وسیله تا فاصله ۳۰۰ متر کار می کند بنابراین می تواند مناطق خارج ساختمان را نیز پوشش دهد. ‌
سیستم از دوربین ها، سنسور ها، دوشاخه، رصد گر حرکت و آژیر تشکیل شده است و در کیت های متعدد موجود خواهد بود.
کیت استارتر امنیتی با هاب وجود خواهد داشت که شامل سنسور های در/پنجره و رصد گر جرمت با قیمت ۹۹/۱۲۹ یورو و کیت امنیتی پیشرفته تر که آژیر نیز دارد ۹۹/۱۵۹ یورو قیمت دارد. کیت کنترل و مونیتورینگ دیگری که شامل هاب، دوربین داخلی، دو سنسور در/پنجره و پلاگ هوشمند با قیمت ۹۹/۲۹۹ یورو نیز موجود می باشد.
می توانید سیستمی با اجزای جداگانه نیز داشت باشید، برای مثال یک پلاگ هوشمند ۹۹/۳۹ یورو قیمت دارد، دوربین داخلی ۹۹/۷۹ یورو و دوربین خارجی ۹۹/۹۹ یورو قیمت دارد.
شما تمام تجهیزات را توسط تبلت یا گوشی هوشمند کنترل می کنید و دسترسی از راه دور به دوربین ها دارید و می توانید چراغ ها را خاموش و روشن کنید یا حتی هنگامی که کسی در جلوی ساختمان را باز می کند کاری کنید که صدای آلارم در بیاید.
پاناسونیک آخرین شرکتی است که بازار خانه های هوشمندش در بریتانیا در حال رشد است. با افزایش همکاری بین سیستم ها، باید دید پاناسونیک می تواند با HomeKit هایی مانند Apple کار کند یا خیر.

منبع: http://www.iranalarm.com

No Comments

Leave a Comment

EnglishIran