8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

 سوئیچ هوشمند شبکه دوربین مداربسته

ایمن سازان پیشرو > اخرین مقالات  >  سوئیچ هوشمند شبکه دوربین مداربسته

 سوئیچ هوشمند شبکه دوربین مداربسته

 سوئیچ هوشمند شبکه دوربین مداربسته

کمپانی OT System مدعیست اولین سوئیچ اترنت که به صورت خودکار کانفیگ می شود را برای دوربین های مداربسته تحت شبکه عرضه کرده است.

افزایش ظرفیت پهنای باند، کاهش از دست رفتن داده از قابلیت های محرز ET4222PpH است. با وجود دو پورت SFP و 4 پورت TX  1000M، این سوئیچ در شرایط محیطی سخت مثل بیابان و در دمای -40 تا +75 درجه کار می کند.

این محصول با یک دیپ سوئیچ از قابلیت IGMP پشتیبانی می کند و به یک شبکه بزرگ سیستم نظارت تصویری متصل می شود. در سیستم های بزرگ نظارت تصویری تحت شبکه، دوربین های شبکه برای کاهش پهنای باند از روش انتقال مالتی کست استفاده می کنند. این در حالیست که سوئیچ های اترنت به سختی بسته دیتاهای مالتی کست را دریافت می کنند و آنها را به بسته های برودکست تبدیل می کنند. سپس سیستم بسته های برودکست را به پورت های سوئیچ ارسال می کند که همین باعث از دست رفتن تصویر و یا قطعی می شود. کمپانی OT System این مشکل را حل کرده است. با تغییر دیپ سوئیچ، ET4222PpH به آسانی بسته های مالتی کست را دریافت می کند و آن را به پورت مورد نظر منتقل می کند. این باعث ذخیره پهنای باند و افزایش کارایی سوئیچ و سیستم نظارت تصویری می شود.

این سوئیچ از اتصال daisy-chain پشتیبانی می کند و به سوئیچ ها اجازه می دهد تا به صورت آبشاری با یکدیگر عمل کنند. این قابلیت برای سیستم های نظارت تصویری اتوبان ها که دوربین ها به صورت خطی در طول اتوبان نصب می شوند، مناسب است. زیرا باعث کاهش هزینه فیبر و نصب آسان تری می شود.

توان خروجی POE آن 30 وات است که برای دوربین های شبکه PTZ کاملا مناسب است و 2 ورودی 48 ولت dc دارد. به این ترتیب اگر یکی از منابع تغذیه قطع شود، ورودی بعدی جریان مورد نیاز را تامین می کند.

منبع: www.iranalarm.com

No Comments

Leave a Comment

EnglishIran