8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

آیا آینده امنیت در دست ربات ها است؟

ایمن سازان پیشرو > اخرین مقالات  > آیا آینده امنیت در دست ربات ها است؟

آیا آینده امنیت در دست ربات ها است؟

آیا آینده امنیت در دست ربات ها است؟

آیا آینده امنیت در دست ربات ها است؟در صنایع امنیتی تکنولوژی رباتیک هنوز در مراحل ابتدایی خود می باشد، اما در آینده، با توجه به تولید کنندگان ربات، ماشین آلات بدون سرنشین می توانند تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر صنایع امنیتی شوند.
“روبات ها یک گام بدیهی در تکامل صنعتی هستند” این نکته را لئو رژینکو مدیرعامل شرکت رباتیک SMP می گوید. “امروزه، روبات ها در مرحله ابتدایی ظهور در بازار هستند. اما فردا هیچ امنیتی بدون ربات ها در دسترس نخواهد بود. ”
SMP، چهار نوع روبات امنیتی را برای طیف گسترده ای از بازارهای صنعتی، اعم از مزارع و مراتع تا زیر ساخت های حیاتی تولید می کند.
به طور معمول ربات های آنها دو بخش اصلی دارد، یک بخش آن وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین (UGV) و بخش دیگر تجهیزات آنها برای مقاصد خاص است. UGV های همه روبات ها به سیستم هدایت مستقل مجهز شده است. این بخش اجازه می دهد ربات مسیر گشت زنی خود را ذخیره کند و به طور خودکار بدون اپراتور حرکت کند. سیستم هدایت خودکار در ورودی، با استفاده از دوربین های فیلم برداری است، تا UGV بتواند مسیر را به طور دقیق بپیماید، موانع را شناسایی کند و از آنها اجتناب کند.
تجهیزات نظارتی نصب شده بر روی این روبات ها با توجه به وظیفه آنها متفاوت است. به عنوان نمونه، روبات امنیتی S5 PTZ دارای یک دوربین پایه گردان و لنز زوم است که در فضاهای باز کارایی بیشتری دارد در حالی که S5 HD، برای گشت زنی در مناطق دارای نور کافی و روشن طراحی شده است که با شش دوربین HD مجهز شده تا تصاویر پانوراما ۳۶۰ ایجاد کند.

آیا آینده امنیت در دست ربات ها است؟

انتظار می رود روبات ها به یکی از بزرگترین نمونه های بعدی در صنعت امنیت تبدیل شوند و چند تولید کننده در حال تلاش برای ترسیم راه حل های نوآورانه هستند. با توجه به گفته رژینکو، ظرفیت کار در طیف گسترده ای از زمینه ها، باعث می شود تا روبات های امنیتی امنیتی منحصر به فرد باشند. او می گوید، معمولا، ربات های امنیتی برای عملکرد در طبقه تخت در داخل ساختمان مناسب اند و اغلب از راه دور کنترل می شوند.
روبات های امنیتی می توانند با دیگر سیستم های اختصاصی با استفاده از API های آنها یکی شوند. این بدان معناست که این روبات ها قادر خواهند بود تا همراه با سیستم های امنیتی سنتی کار کنند.

منبع:www.iranalarm.com

No Comments

Leave a Comment

EnglishIran