8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

بیمارستان بقیه الله الاعظم

ایمن سازان پیشرو > بیمارستان بقیه الله الاعظم

بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی کشور که در سال 1362 مورد بهره برداری قرار گرفت ، بنای فیزیکی این مرکز در حال حاضر به صورت 3 یال بهم پیوسته در 15 طبقه متمرکز شده و دارای وسعت تقریباً 25/000 متر مربع می باشد که در حدود 500 پزشک به فعالیت درمانی در آن مشغول می باشند. این مرکز علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی ، بواسطه داشتن فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی قابل توجه خود با سایر مراکز مهم علمی و پژوهشی کشور تعاملات علمی پژوهشی داشته و به تربیت نیروهای متخصص علـوم پـزشکی می پردازد.

طراحی و برنامه ریزی جهت نصب سـامانه دوربین مداربسـته در 10 فاز توسط شرکت در سال 1383 آغاز و بالغ بر 300  عدد دوربین سقفی ، صنعتی و متحرک آنالوگ جهت پوشش تصویری کل محیط داخل و خارج  بیمارستان نصب و راه اندازی گردید ، که در راستای انجام پروژه و بستر سازی ، متراژ تقریبی 20/000 متر کابل کواکسیال ، برق و شبکه مورد استفاده قرار گرفت.

کلیه دوربینها به سیستم کنترل دیجیتال متصل و آرشیو تصاویر به مدت طولانی روی سیستم ها انجام می گیرد همچنین برای ایجاد مراکز کنترل فرعی جهت بخشهایی از بیمارستان که می خواهند به صورت دائمی و بدون تاخیر تصاویر منتخب را رویت نمایند از دستگاه ماتریکس سوئیچر و کی برد کنترلر استفاده گردیده است .

EnglishIran