8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

بـانک صـنعت و معـدن

ایمن سازان پیشرو > بـانک صـنعت و معـدن

پـس از پیـروزی شکوهمند انقلاب اسـلامی ایـران بـانک صـنعت و معـدن به موجب مصـوبه مجـمع عمومی بانـکها ، و از ادغـام بـانکهای اعتبـارات صنعتی ، توسـعه صنعتی و معدنی ایـران ، توسـعه و سـرمایه گذاری ایران و شـرکت سـرمایه گذاری بانکهای ایـرانی ، صندوق ضمانت صنعتی و صنـدوق معـادن تشکیل گردید.

هـدف از تاسیس این بانک به عنوان یک بانک توسعه ای ، به کارگیری قابلیت های عملیات بانکداری وسـرمایه گذاری در جهت گسترش امکانات زیر بنـائی اقتـصادی و تـوسعه بخش های صنعتی ، در راستای اهداف برنامه های تـوسعه اقتصادی درکل کشور می باشد.

از دیگر مناقصه هایی که موفق به اخذ امتیاز فنی بالا در آن شده ایم می توان به مناقصه سامانه نظارت تصویری ، ضد سرقت ، کنترل تردد هوشمند و اعلام حریق تعدادی از شعب بانک صنعت و معدن اشاره نمود. سامانه های منصوبه بر طبق آخرین دستورالعمل های حراست کل کشور در زمینه ایجاد امنیت و حفاظت محیط داخل و خارج شعب بانکی کشور طراحی و اجرا گردیده است.

سامانه نظارت تصویری شامل انواع دوربینهای ثابت سقفی و صنعتی آنالوگ و تحت شبکه می باشد که به سامانه کنترل دیجیتالی با قابلیت پشتیبانی ازتجهیزات آنالوگ و تحت شبکه بـا وضــوح بـالا به صورت همزمان (Hybrid) متصــل گـردیده اند. همچنین سامانه ضد سرقت مدرنی با امکانات و قابلیتهای منحصر به فرد در هر شعبه نصب گردیده که امکان اتصال دستگاه های کنترل تردد، تشخیص اثر انگشت ، شنود صدای محیط و اعلام حریق را با تفکیک هر زون به صورت جداگانه پشتیبانی می نماید.

نظارت، کنترل و برنامه ریزی و گزارشگیری کلیه تجهیزات از طریق شبکه و نرم افزارهای متمرکز در دفتر تهران امکان پذیر می باشد و همچنین کلیه گزارشات سامانه به صورت اتوماتیک از طریق پست الـکترونیک (Email) و پـیام کوتاه (SMS) به کاربران اطلاع داده می شود.

EnglishIran