8:30 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

88102518

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

آپارات

 

اهمیت نظارت تصویری در فصل تعطیلات

ایمن سازان پیشرو > مقاله آموزشی  > اهمیت نظارت تصویری در فصل تعطیلات

اهمیت نظارت تصویری در فصل تعطیلات

با آمدن فصل تابستان، فصل تعطیلات که زمان تفریح، مسافرت های طولانی است آغاز میشود! این فصل علاوه بر تداعی مفاهیم بالا، زمان مناسبی برای دزدها، سارقان و جیب برهای مشکل ساز نیز هست.

با این حال برخی از افراد حس و حال رفتن به سفر را ندارند و این به معنای خراب کردن زمان آزاد آنها نیست. با نصب یک سیستم نظارت ویدئویی در اطراف منزل/محل کار خود، شما میتوانید مچ سارقین احتمالی را گرفته و در خوش بینانه ترین حالت اسباب آرامش خیال خود را فراهم کنید.

نظارت خانگی

در اغلب موارد نصب یک سری دوربین امنیتی در اطراف منازل اقدام بسیار خوبی است. هنگامی که در طول روز سر کار هستید و یا در میانه ی شب وقتی که خوابید، داشتن این دوربین ها راه بسیار خوبی برای بازبینی رخدادهای در حال وقوع در منازل خواهد بود.

در طول فصل تعطیلات، احساس نیاز به نظارت دوبرابر میشود. داستانهایی چون سرقت بسته هایی از روی پله های جلویی درب و یا پرتاب جعبه های حاوی اجسام شکننده توسط کارکنان تحویل بسته به گوش همه ما آشنا است. این اقدامات در خانه ای که فاقد دوربین های نظارتی باشد از دید پنهان میماند، اما نصب دوربین های نظارتی به شما اجازه میدهد که این مسائل را ببینید و بتوانید در مورد آنها کاری انجام دهید.

بهترین بخش این کار آن است که با کمک بسیاری از سیستم های مدرن، دیگر برای آگاهی از وقوع امری غیرمنتظره نیازی به حضور در منزل نیست. برنامه های امنیتی  و اپلیکیشن های موبایلی زیادی وجود دارند که به شما اجازه میدهند تا هنگام مسافرت یا بیرون بودن از منزل به بازبینی خانه ی خود بپردازید؛ در صورت وقوع و تشخیص هرگونه حرکت ناخواسته توسط دوربین ها، هشداری مبنی بر وقوع چنین امری به گوشی هوشمند شما ارسال خواهد شد. در صورتی که قصد سفر در زمان تعطیلات را داشته باشید، چنین قابلیتی میتواند بسیار سودمند واقع شود.

نظارت بیزینسی 

همچون امنیت منازل، بیزینس ها نیز میتوانند با کمک نصب و راه اندازی یک سیستم نظارت ویدئویی که درست برنامه ریزی شده باشد از منافع زیادی برخوردار شوند. به همان دلایل نصب دوربین ها در فضای بیرونی منازل، در بیزینس ها علاوه بر نصب دوربین های فضای باز، افراد نیازمند امنیت بیشتر در فضای داخلی نیز هستند. این کار به شما اجازه میدهد که به تماشای طبقات خرده فروشی و صندوق ها بپردازید و از افرادی که در جهت سرقت از کالاهای شما یا دزدی از خطوط پرداخت بهای کالا اقدام میکنند ویدئویی تهیه و در اختیار شما قرار میدهد.

 

سرویس های نظارتی امروزی میتوانند مزایای امنیتی گسترده ای را برای بیزینس شما به ارمغان آورند. بازبینی تراکنش ها، مشتریان و حتی کارکنان تا قبل از این هرگز به این سادگی و موثری انجام نمیشده است. ایام تعطیلات به اندازه ی کافی شلوغ و پرهیاهو هستند، پس چرا نباید به فکر تهیه سیستم هایی کاملا یکپارچه برای مبارزه با سرقت بود؟

 

10 مزیت نصب دوربین های نظارتی خانگی

خانه ی شما جایی است که شما و خانواده ی شما باید در آن احساس امنیت داشته باشید. با این حال برای تضمین امنیت خود گاهی باید دست به اقدامات مضاعف زد. در این مقاله 10 دلیل دلیل لزوم نصب دوربین های نظارتی در منازل مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.

1. دوربین های نظارتی میتوانند مجرمین را از خانه ی شما دور نگاه دارند 

مجرمین با دوربین های نظارتی آشنایی دارند و به احتمال زیاد میدانند که برای آنکه دستگیر نشوند باید از آنها دوری کنند. دوربین های نظارتی به شما کمک میکنند تا افراد با سوء نیت را از منزل خود دور نگاه دارید.

2.این دوربین ها در یافتن مجرمین به نیروهای انتظامی کمک میکنند. 

در صورتی که علیرغم وجود دوربین های نظارتی، مجرمین موفق به ورود به منزل شما شوند، ویدئوهای ضبط شده از آنها به نیروهای پلیس در تشخیص و یافتن سارقینی که تلویزیون جدید یا لپتاب ارزشمند شما را به سرقت برده اند کمک میکند.

3.این دوربین ها در طرح دعوی علیه شرکت بیمه گذار به شما کمک میکنند. 

تصاویر ویدئویی ضبط شده توسط دوربین های نظارتی شما میتواند در تشخیص صحت و چگونگی تخریب یا به سرقت رفتن وسایل شما به شرکت بیمه گذارتان کمک کند. هنگامی که شما مدرک موردنیاز آنها را در اختیارشان بگذارید، به قطع هزینه ی جبران خسارت بیشتری دستگیرتان میشود.

4.این دوربین ها به شما کمک میکنند تا نسبت به رخدادهای در حال وقوع در منزل خود آگاه باشید.

با اتصال دوربین های نظارتی به وای.فای خانگی خود، شما میتوانید به هنگام رفتن به سر کار، خرید یا مسافرت نسبت به آنچه در حال وقوع در داخل خانه ی شماست آگاه شوید. تنها چیزی که که برای این کار لازم است، نگاه انداختن به دستگاه موبایلتان است.

5.این دوربین ها به شما کمک میکنند تا به هنگام مسافرت آرامش خاطر داشته باشید.

اگر از آن دسته آدمهایی هستید که به هنگام مسافرت به خاطر نگرانی در مورد امنیت منزل خود آنطور که باید از سفر خود لذت نمیبرید، دوربین های نظارتی به شما کمک میکنند تا آرامش خیال داشته باشید.

6.این دوربین ها به شما کمک میکنند تا به نظارت کودکان خود بپردازید. 

اگر از پرداخت هزینه های لازم برای تعمیر پنجره های خود خسته شدید، بدون شک دوربین های نظارتی میتوانند به شما کمک کنند تا به جمع آوری شواهد لازم برای یافتن آن بپردازید که آیا فرزند شما یا همسایه شما مسئول شکسته شدن پنجره حین بازی بسکتبال بوده است یا خیر!

7.این دوربین ها به شما کمک میکنند تا به بازبینی حیوانات خانگی خود بپردازید.

بچه ها تنها کسانی نیستند که بازیگوشی میکنند. اگر برای شما جالب است که بدانید حیوانات خانگیتان به هنگام نبود شما چگونه رفتار میکنند، دوربین های نظارتی این امکان را برای شما فراهم میکنند.

8.این دوربین ها به شما کمک میکنند تا به مشاهده و کنترل افرادی بپردازید که برای شما کار میکنند. 

در صورتی که میخواهید ار مورداطمینان بودن پرستار کودک یا مستخدم خود اطمینان حاصل کنید، دوربین های نظارتی به شما اجازه خواهند داد که در حالی که بیرون از خانه هستید نسبت به رخدادهای به وقوع پیوسته آگاهی کسب کنید.

9.این دوربین ها یبه شما کمک میکنند تا از اعضای بیمار خانواده مراقبت کنید.

در صورتی که یکی از اعضای خانواده بیمار یا مجروح شده باشد و به ناچار مجبور به ماندن در خانه باشد میتوانید با کمک این دوربین ها به کنترل وضعیت و حال آنها بپردازید و از خوب بودن حال آنها اطمینان حاصل کنید.

10.این دوربین ها به گرانی قبل نیستند. 

دوربین های نظارتی میتوانند گران قیمت باشند، اما ضرورتا لازم نیست که اینگونه باشند. امروزه امکان آن به وجود آمده است که از میان دوربین های نظارتی موجود، یک دوربین مقرون به صرفه که مطابق نیازها و بودجه ی شما باشد را انتخاب کنید.

 

 

http://www.didarc.com/fa/news/importance-of-video-surveillance-for-the-holiday-season

No Comments

Leave a Comment

EnglishIran